yavrusununannesii Her geçirenden olmuyor bildiğim kadarıyla, plazma ilanlarında son 3 ay içinde geçirmiş ve son 3 haftadır negatif testli olması gerekiyor diye yazılıyor.
İnsanlar bu hastalıkta yalnız ve bilgisiz bırakıldı maalesef. Ve hasta olanlara da vebalı muamelesi yapılıyor. Neticede aşısı bulunamazsa sürü bağısıklıgı ile geçirilip kalan sağlar bizimdir denilecek, bağısıklığımızı yükseltecek uygulamaları yaptırmak bir yana, gerçek hasta olanları vefat ettikten sonra teşhis eden bir sağlık sistemimiz var ( sistem kötü olduğu için içindeki sağlık çalısanı da yetersiz ve kişilerin vicdanına kalmış şekilde tedavi -tanı ve tahlil durumları öyle yönetiliyor) X bir sağlık ocağına basvuran yakınımıza test yaptırılmadığı için ( ateşi oldugu halde ve evinde yaslıları oldugu halde) cok sevdiğimiz büyük dayımızı kaybettik. Keza annem babam ablam ve abimler geçirdiler ve ateşleri oldugu halde test edilmediler, nisan ayında kendileri özele gidip ücret ödeyip test edildiler. Düzenli kan bağışcısıyım, kan bağışı oranı son yıllarda çok düştü maalesef. Keşke herkes sizin benim gibi duyarlı olsa..