Bebeğim küvezde kaldığı için emmedi beni çok üzülüyorum bu duruma bi taraftan içimi bi korku sardı sütüm kaldı acaba kanser mi olurum diye dün birden göğüs ucum ağrıdı bi baktım ucunda bi sertlik var annemde süt düğümlenmesi olur diyor yaşayan var mı acaba sabahtan beri meme kanseri mi oldum diye evde ağlayıp duruyorum 🙈