Bebeğim tam 8 aylık oldu; bir haftadır tamamen emeklemeye, desteksiz oturmaya ve ayağa kalkmaya başladı. O kadar çok yapıyor ki artık hiç oturmuyor. Yerden yüksek ne görse kalkmaya çalışıyor. Yatağı montessori tarzında biraz alçak ve yarım kenarlıklı. Açık kenarına açılır kapanır şekilde korumalık takmıştık. Sadece gündüzleri orada yatırıyorum şimdilik hem de neler yapıyor görmüş oluyorum. Bugün uyanmıştı yanına gittim yatakta biraz oyalanıyoruz. Bir anda korkuluğa tutunup kalkması bir oldu. Ve ayaktayken tepe takla yere düştü. Hala gözümden gitmiyor. Yerde biraz ince bi halı var. Ben hafif uzanıyordum, yetişemedim de mahvoldum. Ağlaması çok sürmedi aslında çabuk teselli oldu buz da tuttum ama neresini vurdu göremedim ki.. hareketlerinde bir değişiklik yok gibi.. Kusma oldu azıcık ama normalde de kusan bi bebek.. Yine de içim içimi yiyor bir huzur bulamadım, keşke doktora gitseydik.. Buraya da ne uzun yazdım kusura bakmayın yani içimi dökmüş oldum.. Böyle bi olay yaşamış olanlardan destek bekliyorum, doktora geç olmadan gideyim mi? Belki geç bile kaldım 😖