nil93 6 aylık bebeğim var ama adetlerim düzensizleşti iyice 1 haftada 15 günde adet oluyorum, adette denmez lekelenme olup bitiyo 😐 oluyomu düzensizlik doktora gideceğim bu ilk fırsat buldugum an ama yaşayan varmı bu durumu
Melisa5566 nil93 Benim de bebeğim 6 buçuk aylık daha geçen hafta gittim doktora bende adet olamıyorum ama afederseniz leke oluyor çok adet gibi değilde. Doktor bana emziriyosan normal adet gorememen dedi. Eğer sizinki kan gibiyse bi görünün en kısa sürede doktara bence. Bide sizede oluyormu bana çok oluyor ateş basıyor sürekli hava sıcak soğuk farketmiyor birden ateş basıyor
Angel_45 Melisa5566 lekelenme kahverengimsi mı acaba dün bende de oldu ama adet goremedim yani bir ay önce olmuştum bugün adet gunumdu kahverengi lekemsi geldi
nil93 Melisa5566 leke gibi benimkide öyle ped doldurmuyo hatta bulasmıyo bile ateş basmalarıda ara ara oluyo ya bendede
Melisa5566 Angel_45 ona yakın ama her zaman kahverengi olmuyor bende bir kere oldu çok da önemsemedim açıkçası bide ben hiç adet olmadım doğumdan sonra
Angel_45 Melisa5566 ben kadın doğum hapına başladım 1.5 ay önce 10 gün içtim 5 gün adet gibi gördüm bugünde tam gunu dün kahverengi renkte geldi . Bebiş te 3 aylık ilk ke hap kullandim panikledim bende ilk hamilelikte öğrendiğim gün yerleşme kanaması olmuştu yabi kahverengi leke korktum biseyde bilmediğimden normal o zaman çok tesekkurler
Melisa5566 Angel_45 rica ederim, hamilelik şüpheniz yoksa bence normal ama siz içiniz rahat etmesi için yine de bi doktora görünün çünkü herkesin bünyesi farkli uzman bir kişinin görmesi daha iyi olabilir