Bebegimucizem Ftmvrs13 Beslenmesine de dikkat et canım enfeksiyon varsa iştahsızlık da oluyor. İnşallah başka bir sebebi yoktur 🌺
minikailemmm Ftmvrs13 yaa bizimkini doktor istedi idrar kültürü diye ve normal idrar testi diye biz poset vermedik beceremedim malesef sonda ile aldılar oglum 4 aylıkken cok acı bişey pipisine ince cubuk soktu up uzun idrar torbasından almıştı öyle
giz Ftmvrs13 kaç aylık bilmiyorum yorumları okumadım ama belirtiler enfeksiyonu gösteriyor. Su içiriyorsanız bol su içirin küçükse bol bol emzirin o şekilde rahatlıkla atlatırsınız