Emilah Hanımlar 2 ayligiz ama benim kanama hala bitmedi Normalmidir acaba ? Sürekli olmuyor ama haftada 1 kesin leke görüyorum benim gibi olan var mi?
Atomkarinca Emilah benimde öyle hala ve eşimle birlikte olmadık tamemen bitmedi diye sizler de bekliyinusunuz hala adam isyanlarda artik ama zaten yaramaz kızım buna pek musade etmiycek 😆
paputmoms Emilah 40 tan sonra özür sayılıyor canım ama Hanefi mezhebine göre şafiilerde 60 tan sonra özür sayılır ilişki de haram sayılmaz namaz da kılınabilir
rosalia Emilah sezaryenle doğum yaptım.. kanamam tam 75 gün sürdü ve aralıksız her gün geldi.. rengi arada kırmızı arada kahverengi oluyordu.. çok şükür bitti artık 5 gündür rahatım 😅
CemalOzge Benim de 40 çıktıktan sonra 15 gün daha uzadı ilk 1 hafta adet gibi oldu ama az az sonraki hafta sürekli leke geldi :( anüs yırtığı da yaşadım arka tarafta kanıyordu tuvaletimi yaparken :(( çok zor bir süreç hala devam ediyor 2 ay 1 hafta oldu
Emilah CemalOzge benim durumumda aynı sizinki gibi ama bugün lekelenme kan Derken adet oldum belirtilermiş sanırım gördüklerim .süt korumadı malesef :(
CemalOzge Emilah anneme sordum normal mı diye birşey olmaz dedi için iyice temizlenir dedi yoğun olmadığı sürece normalmiş. Benim de korumamış demek ki.
Emilah CemalOzge benim annem de aynısını dedi olabilir sıkıntı yapma kendine dedi. Bide ağır kaldırınca kendini zorlandığında çok olurmuş ona dikkat edin
Emilah Durunevaa acaba benimkide mi öyle ya hafif ağrı ile kan geldi iki gün lekeye döndü şimdide ben adet oldum demistim sonraki aylara bakıcaz artik
Emilah Durunevaa acaba benimkide mi öyle ya hafif ağrı ile kan geldi iki gün lekeye döndü şimdide ben adet oldum demistim sonraki aylara bakıcaz artik