ayazasaf Glysshn 14 aylık şu an sabah uyanınca ve geve yatarken içiyor. 2 yaşına kadar öberliyor aslında
Saraa Glysshn ben 2 yaşına kadar verilmesinden yanayım ama kızım 1 aydır biberonu görünce ağzıyla itiyor 1 yaşına kadar vericem sonrasına da bakalım 😃 öğlen uykusu ve gece uykusunda veriyorum mamayı ama uykusunda yani uykuya dalınca veriyorum böyle yani 😊
As1ioz 9 aylıgız uyannca içiyor bıraktı içiremiyorum asla bi sabah uyannca zorla bide muhallebsine katyorum 2 öğün mama 4 öğün ek gıda
As1ioz Glysshn vlla içseydi 2 yasa kadar bile verirdim bnmki ek gıdacı malesef cok ugrastım savası kaybettim 😂
Demirbebek ayazasaf aynı aydayız biraz zorlanıyorum mümkünse fünlül beslenme düzeninizi uyku düzeninizi yazabilir misiniz teşekkürler bu arada bizde sabah 6 gibi 150-180 lik mama içiyoruz bazende akşam yatmadan yemek durumuna göre
ayazasaf Demirbebek kusura bakmayın geç gördüm oğlum. Sabah 5-5:30 gibi uyanıyor 210 cc mama içiyor 6:30 gibi kan ilacı kullandığı için biraz acıkmasını bekliyoruz 9 gibi ilacını içip uyuyor 10 da kalkıp kahvaltısını yapıyor yumurta pancake mücver vs öğlen 2 gibi yemek yiyor 3:30 gibi uyuyor 5 te kalkıp muzlu yoğurt veya meyve kefir yiyor 8:30 da 240 cc mama içip uyuyor öğünleri çok fazla değil ama ne yaptıysak öğün sayısını artıramadık tok kalıyor yemiyor
Saraa ayazasaf oğlunuz kaç aylık ve kefiri nasıl veriyorsunuz kızım 11 aylık kefir verebilir miyim acaba
Glysshn Saraa mama ile uyuyoruz bizde bunu nasıl aşıcam bilmiyorum deniyorum ama olmuyor illa mama içerek uyuyor
ayazasaf Saraa 7. Aydan sonra verebilirsiniz demişti doktorumuz 14 aylık oğlum çok sık değil ama haftada 2-3 kere veriyorum ben daha küçükken haftada bir veriyordum ilk başta bir iki tatlı kaşığı verdim aonra yarım çay bardağı şindide yarım su bardağı kadar içiriyorum