Mom0791 Kızlar oncelikle hayırlı geceler kızım 3 aylık oldu arada bi sadece emziğini tutuyo eline cıngırak falan tutuşturuyom tutamıyo ellerını sureklı sıkıyo avuc ıclerını hoc acmıyor sızce bu normalmii?
elifiii Mom0791 Normal ama daha çok evdeki ona uygun eşyalarla duyusal aktivite yapmaya çalışın. Mesela Yüz üstü dururken karın tarafına yastık koyup (yorgan üstünde ) önüne de değişik nesneler koyun eline alsın, dokunsun. Daha çabuk yol alırsınız.
Mom0791 Vinividiviciii haha ne bileyim ilk anneiliğim cevrem hanı bu kız nıye turmuyo bıseyımı var dıye korkutuyo😂😂
AlyaaSrmrt Normall :) bende korkar endişelirdim. 4 bucuk 5 aylıkken almaya başladı. 7 aylık elinden zor alıyorum kaptıklarını 😂🤷🏼♀️
Kubss Mom0791 benim bebişte öyle 3aylık olmak üzere emziğini veya mendil vs tutuyo ama çıngıraklarını tutamıyo kavrayamıyo daha. Normaldir takılma boşver ☺️