CemreKerem35 Masalikoo sağım şeklinden kaynaklı olabilir. Bir de süt inerken sorun oluyor olabilir . Rezene sütun kolay inmesini sağlıyor . Öneririm .
Masalikoo CemreKerem35 ya her zaman ki gibi sağıyorum önce uyarıyorum sonra hızlıya geçiyorum ama yinede olmuyor deneyeceğim rezeneyi mutlaka çok teşekkür ederim
Masalikoo elmalikurabiye evet sıkınca hafif ucunda hemen süt beliriyor kuzum öyle aman aman sütüm yok maalesef sadece 1 haftadır artırmaya çalışıyorum elle sağmayo denedim beceremedim daha doğrusu çok sütüm olmadığı için tam verimli sağım olmuyor
elmalikurabiye Masalikoo elle saginca sut geliyorsa makine size uygun degildir baska baslik ya da makime deneyin