Blt-0505 Bebeğim ben hariç herşeyi emiyor göğüsümü başta tutuyor iki çekip bırakıyor ağlıyor sütüm geliyor ama emmek zoruna gidiyor sanki bana bir yol gösterecek varmı bu arada 6 günlüğüz 😕
[silindi] Blt-0505 canım benim de öyleydi hatta bugün gittik dil bağı çıktı. Istersen doktora bi göster
Blackeagle Blt-0505 daha çok küçük çene kasları yoruluyor o yüzden çeneden destek verin emzirirken bide biberon ile meme farklı biberondan rahatça geliyor ama emzirirken ilk çekişte gelmez dinlendire dinlendire çeneden destek vererek sık sık emzirin ki çene kası gelişsin ve rahat emsin
Prenses-annesi1 Blt-0505 tazik durumu ne sütünüzün çok tazikli geliyorsada istemeyebiliyorlar gerçi daha 6 günlük diyorsunuz o kadar tazikli gelir mi bilemedim şimdi benim kızım 3 aylık oda öyle yaptı taziğine baktım yer gök süt oldu ilk sağıyorum bende öyle veriyorum
[silindi] Blt-0505 benimkide emiyor biberon. Ama memede dil dışarı çıkıp kavraması gerekiyormus. Biberonda dil ağız içinde kalıyormuş.
[silindi] Blt-0505 benim kide doğduğundan beri aynı durumda 2 aylık şimdi canım. Hatta kaç doktor gezdik hiç biri ağzına bakmadı. Bugün bi doktor bi baktı dil bağı var dedi.hani hiç yoktan bilmiş olursun istersen bi götur
Blackeagle Blt-0505 ilk zamanlar bizde öyleydik herkes gibi benim oğlumda uyurdu emmek istemezdi sonra sarılık oldu üre yükseldi ve hastanede yattı bu virüs zamanında böyle bir şey yaşamanızı istemem o yüzden sizde biraz gayret edin zaten 15 20 gune o da öğrenince sizde rahatlayacaksıniz
Birannebirfurki Blt-0505 yatarak emzirmeyi dene alışana kadar bizde 42 günlüğüz emmek istemiyodu 2 gündür yatarak emziriyorum hemen yapışıyo memeye
Blt-0505 Elaunal en baştan beri öyle ama biberonu emmediği için sonradan kullanmaya başlamak zorunda kaldım 😕