Esnakdnz Kızlar 4 ay 20 günlük kızım var bu aralar uykusunda ağlıyo sayıklıyo gibi. Gözleri kapalı ağlıyo sanki konuşsa bişeler söylicek gibi.Böyle olan var mı acaba nedendir.
zeynepzeze Her şey onları ürkütebiliyor. Bol bol dua okuyun ve sürekli kucağınıza alın, yatağına da sizin kokunuz olan bir şey koyun. Endişelenecek bir durum yok merak etmeyin
Esnakdnz zeynepzeze hep kucağımda aslında her an seviyorum öpüp kokluyorum ne zaman istesede emziriyorum ama neden böyle anlamdım.Bi deniyim gömlek falan koyayım
zeynepzeze Esnakdnz Hala adapte olmaya çalışıyorlar canım. Anne karnında güven de hissediyordu, sıcaktı. Yavaş yavaş alışacak hiç merak etme 🍀
Esnakdnz zeynepzeze inşallah canım ya😔böyle olunca bi üzülüyorum kendini anlatamıyo bi derdi varsa söyleyemiyo😔hep okurum hep severim hissettiğini düşünüyorum ama inşallah düzelir çok sağol canım💞