Basoglubahar_1 Melegimbenimkizim benimde ayni 3 aylik kizim 1 haftadır uyumuyor gazdan dolayi kullanmadgim kalmadı ama hala ayni ne yapacağım bende bilmiyorum
Belinay_24 Basoglubahar_1 psıkolojim bozuluyor emmeyince beni istemiyor diye düşünüyorum beraber ağlıyoruz😒
Yerfistigininannesi Melegimbenimkizim Belinay_24 burada bir Cok gaz postunda yazdım şizede yazayım kiraz saplarını mendile sarıp baş ucuna veya yastığının içine bırakın inslalah faydasını görürsünüz ben çok faydasını gördüm elhamdülillah herkese tavsiye ederim
1453merve Ben de nurse veriyorum kendim de rezene içiyorum tabi gaz yapıcak şeylerde yememeye çalışıyorum,çok sıkıntı yaşamıyoruz bide emzirdikten sonra mutlaka çıkarıyorum gazını
Belinay_24 Rezene kimyon içiyorum yediklerime de çok dikkat ediyorum ama bebeğim kolik onun için fayda etmiyor 😔
sevimeyuboglu61 Melegimbenimkizim Allah kolaylık versin benim oğlımda öyleydi , günsüzleei de ekstrs geceye kadar şiddetli ağlardı. 4 ayda geçmişti