Gzd35 kızım canı çok yandığında yapar.O dönemler de çok yapardı gaz sancısından dolayı.Gaz bitince yapmaz oldu.Şimdi emeklediği için iyice öğrenene kadar kolunu bacağını kurtaramayıp düştüğü oldu yüzüstü çok canı yandıysa yine o şekilde ağladı.Şu anda gaz sancısı zorladığı zamanlar yapıyordur bebeğin korkma sakin kal.Ağlar ağlar sesi gider nefes almaz mosmor olurdu sonra düzelirdi.Çok saniyelik bi olay evet ama çok korkardım.Sağlık ocağına söylemiştim ben çok hafif nefesini kesmicek şekilde suratına üfle veya balkona cama çıkar hava gelsn yüzüne demişlerdi.Aklında bulunsun bacım 👍🏻