Mertcik bende sezeryandan sonra 38. Gün kanamam bitmişti ondan bir hafta sonra adet oldum ilkinda kanama fazlaydı ama 7 gün sürdü hep böyle sürerdi. Sonra hep aynı tarihlerde normal kanama seyretti. Ama gebelik sonrası hormonlar düzene girene kadar kanamada azalma veya artma görülebilir demişti doktorum. Sizin biraz fazla sürmüş bi görüşebilirseniz doktorunuzla içiniz rahat eder