bluekoala Eşimin 15 gün önce test sonucu pozitif çıktı. Her neyse 15 gün evde karantina dediler tabi bizde teması olduğumuz için aynı şekilde biz de evde karantinadaydık 2.5 aylık oğlumla bu süreçte eşimle ayrı odalarda uyuduk. Yemekleri ayrı ayrı tepsilerde yedik. Ortak kullanım alanı tuvalet banyolara dezenfektanlar bıraktık ikimizde kullanım sonrası temizledik, tabi ki havlu vs ayrıydı. Eşim benim ve oğlumun olduğu odaya ilk zamanlar hiç gelmedi. Karantina sonuna doğru gelmeye başladı fakat maskeyle oturdu yanımızda. Çok şükür testi negatife döndü ve bende ve oğlumda gayet iyiyiz. Hiçbir belirtimiz, hiçbir şikayetimiz olmadı. İlk başlarda kendime ve oğluma devamlı ateş takibi yaptım bir değişme olacak mı diye zaten sağlık bakanlığını da ilk 24 saat için takip veriyor ve bir belirti ve şikayetimiz olmadığı sürece bizim test yaptırmamıza gerek duymadılar