Benim bebeğim daha yenı doğmuş gözleri açılmamıştı gülüyordu gamzelerıde var nasıl tatlı maşallah o doğuştan gelen birşey oluyor ara ara güler ama dediğiniz gibi bilinçli değil hala gülüyor gülüşüne ömrümü vereceğim yavru kuzum 80 gunluk şimdi artık anne babayı goeunce mutlu olunca guluyor uykudaykende oluyor ara sıra korkmayın , yanı anormal bırşey değil☺️