Akcaseda Merhaba hanımlar kanguru kullanan var mı varsa kacıncı ayda başladınız biz 52 günlüğüz acaba evde iş yaparken kullanabilir miyim ? Bilgisi olanlar yazbilir mi
esrozcncpr Solomombaby kullanıyorum. Doğumdan itibaren kullanılıyor aparatıyla beraber satılıyor zaten.
Shebnem Mutlaka doktora danışarak alın bence ben sling almıştım ama 1. Ay kontrolümüzde kalça çıkığı problemi çıktı kullanımı sorunca doğru pozisyonluları almak lazım yanlış pozisyonlarda kalça çıkığına sebep oluyor dedi
IrmakBilgin Ftmsnny merhabalar bende onu kullanıyorum yenidoğan aparatı kaçıncı aya kadar kullanılıyor acaba bilginiz var mı ?
Goksualya Babybjörn kullanıyorum çok memnunum 🙏🏻2. Aydan beri kullanıyorum 7 aylığız şuan dısa dönük kullanıyoruz uykusu geldiğinde kendime ceviriyorum tek basına kullanımı çok kolay