Benim kizimin da oyle,kansiz saniyordum.kan degerleri cok iyi cikti fakat alerjik olarak oyleymis.bazen gozaltlari sis gibi,mor duruyor genelde de.damla verdi doktor icilecek,sorun olmaz dedi ama neticede ilac.henuz vermedim.2 yas alti verilmez yaziyor,kizim 1 yasinda olacak.bilmiyorum belki sizinde alerjiktir.