AAselinannesiii Bizde tek meme ile idare ettik doğduğundan belli diğer gogusumu almadı doyuyorlar herlade kilo alımı güzel şuan 10 aylık
Mamasita Bende merak ediyorum. Ama böyle emdikten sonra Bi mayışıyor doymasa ağlar. Anne yüreği diğer memeyi de veriyorum mesela almıyor 😁
Nesso Mamasita evet ben de hep doymasa ağlar herhalde diyorum zaten ağladığı zaman memeye götürüyorum