Metesmom ben de fazla değil mi diye sordum tanıdığıma o da bu şekilde yazdı
Ferrosanol da 1ml=20 damla=30 mg demir
Ferrum damla 1ml=20 damla =50 mg demir olduğu için daha az damla veriyorduk..sizin ilaçta 8 mg var…mecburen 15 damla vereceksiniz..
Günde 1 kez her kg a 1mg….20 damla=1ml =8 mg ise siz 15 damla vereceksiniz..yani her gün 6 mg…… Demişti. Ben de 15 damla veriyorum kilosuna göre her bi kiloya iki damla arttırarak gideceğim.Kuzenim de doktor ona da sordum evet bu şekilde kullanacaksın dedi canım.