Oğlum 10 aylık olacak emzirdiğim için yemek zorundayım e malum veremiyorum şimdi biraz daha dikkat ediyorum yeşil çay içiyorum akşam 7 den sonra bişey yememeye çalışıyorum ama ne kadar dikkat etsekte emziriyoruz o yüzden çok kafama takmıyorum elbet bir gün veririz istedikten sonra yapamayacağımız bir şey yok 💪🏻