Minnakelifim03 öncelikle merhabalar🧚♀️Evet bir tık zorlu bir süreç ama önemli olan sizin kararlı olmanız.Gece uyandığında ilk bir kaç gece zor geçebilir.Sakin bir şekilde ten tene temas,sakin bir tonla ben buradayım annecim diyerek,su vererek geçirdik.Kesinlikle biberonla tekrar beslenmeye alıştırmayın memeden ne farkı kalır sonra biberonu kesmeye çalışırsınız.Kaldı ki bebişiniz için gece beslenmesine gerek yok ayı itibariyle🍒