Merhaba sevgili anneler,
Doğum öncesi bir evlada kavuşmayı çok istiyordum, ancak şu sıralar 4. ayımıza girdik ama ben hala bedenimin kendini toplayamadığını hissediyorum.
Vajinal kuruluk, regl olamamaktan kaynaklı gerginlik, aşırı terleme, demir eksikliğinin hala devam ediyor oluşu 4. ayın meme reddiyle birleşince kendimi çok mutsuz hissediyorum.
Cinsel hayatım aktif olarak devam ediyor ama forumda okuduğum doğumdan öncesinden iyi oldu minvalindeki yazılar gibi değil, vajinamın hala kendini toparlayamadığını hissediyorum. Doğal olarak cinsellikten keyif almıyorum.
Kendime bakım yapsam da göbeğimdeki, kollarımdaki çatlaklar hala kırmızı ve beyazlasalar da görünür derecede fazla.
Demir eksikliğinden dolayı halsizim ve demiri toparlamak için kullandığım ilaçlar kilo yapıyor.
Her gün duşa girsem de garip bir terleme var.
Tavsiyelerinize ihtiyacım var sizce ne yaparsam kendimi ve psikolojimi toparlarım?