Boncuk25 Sabah 9 da uyandı biraz öpüştük , koklaştık altını üstünü değiştirdim 10 da kahvaltı yedi . Kahvaltıda 1 yumurta , peynir , tarhana ve yoğurdu çırpıp yumuşak omlet yaptım , salatalık , armut , yeşil zeytin yedi . Öğlen Uyumadan önce meyveli yoğurt yedirdim içine biraz buğday ruşeymi ve rendelediğim 1 tane cevizi de ekledim . Uyanınca sebzeli erişte , sarımsaklı yoğurt yedi . Akşam yemeğimiz sulu köfte ve pirinç pilavıydı içecek olarak da ayran verdim . Sonra biraz kavun ve üzüm yedi . Mama içti 300 ml gece 11 gibi şimdi uyuycak İnşAllah . 20 aylık oğlum