EVLATASKK ben ben ben ✋ çocuk 41 haftalık doğdu inadını sen düşün 😂 aksi, inatçı, yırtık, sinir küpü tam bir yürüyen sinir 😂 daha 5 günlükken gözünü bi açar millete bakar televizyona bakardı yenidoğan bebek uyur yani yok bizimki paso ayaktaydı ve hafif sarılığı vardı düşün artık uyumamasi cok acayip 😂 2 çocuk annesi ablam bile şok olmuştu bu sana çok cektiricek belli dedi hep 😂 ama çok tatlı beeee canı sağolsun😍