miran9595 aynen biz hep tombiş bebek seviyoruz zayıf olunca sağlıksız gibi geliyor bir de çevre baskısı oluyor tabi, yok bu çocuk aç bu çocuk zayıf denince baskı oluşuyor üstümüzde. Benim de ikizlerim var biri daha zayıf diğerine göre. Ama zayıf olan daha hareketli, daha önce dönmeye başladı hatta yavaştan sürünerek ilerliyor çok az. Keyfi yerinde hiç takılmıyorum ben de ☺️