Gok_53 Allah Allah doktorun dediğine çok şaşırdım şu an doktorun o dediği bebek 3 4 aylıkken falan olması gerekiyor diye biliyorum bu uygulama da bile öyle yazıyordu yeni doğan bebeği uyuyorsa bile uyandırıp emzirmek gerekiyormuş küçük olduğu için sen yine de 3 neyse de daha fazla uyutma yine de çok küçük çünkü , bol bol emzir ki sütün de gelsin canım o ne kadar çekerse gelir mamaya fazla yönelme biberona alışır seni istemez