reynwoman Bu sabah kızım 30 günlük oldu 1 aylık aşısı yapıldı şuan çok huysuz ağlıyor hiç durmadan aşı ağrı yapıyor galiba bacağına sizler nasıl atlattınız yarına geçer mi acaba
Naz0106 reynwoman Bizde 1. Ay aşısı ağızdan verilmişti tabi yurt dısindayım ben az önce de rota virüs aşısının Türkiye de ücretli olduğunu duydum çok fark var aralarında
Ada_Deniz reynwoman biz de sıkıntı olmamıştı 1 ay aşısında 4. Ay aşısında çok fenaydı o gün bitmek bilmedi nasıl ağladı anlatamam size yazık canı acıyordur… 😢
Es234 reynwoman canim 1 aylık aşısı öyle huzursuz etmiyor 2.ay aşısı karma asiya geçildiği için zor oluyor …bu 1 aylık aşısını dogduklarindada yapıyorlar sonra 1 aylıkken yapıyorlar ona bagli degildir bence
reynwoman Naz0106 yok kuzum burda öyle değil bacaktan vuruluyor evet rota aşısı ücretli devlet karsılamıyor pahalıda ama yiyip içmem gerekirse o aşıyı yaptırıcam 3.ayda yapılıyormuş ilk doz ikinci 5.aydaymış ebemiz öyle dedi
reynwoman Asya1 yaa inşallah ebe şurup falan bişeyde demedi almadım bende şimdi bi arkadaş calpol ver bi çay kaşığı dedi ama calpolde yok napsam nöbetçi eczane mi bulsak
Ada_Deniz reynwoman ben verştm öyle sakinleşti 4. Ayda ama varsa imkanınız alın çok ağlıorsa yazık ya çok üzülüorm el kadar bebekler