Serife3304 Herkese çok teşekkür ederim bugünlerde oğlum çok rahatsız hiç durmuyor pipisinin ucunda iltihap olmuş dedi doktor inşallah geçer biran önce Ececik07 Mysunshines17 Mysunshines17
Fadimep Vitale hastanesi doç. Salih bey. Çok ilgili. Bir sorunda Watsaptan herşekilde iletişim kurabiliyoruz.
Meralll Dr Ali Satılmış. Memorial Lara’da idi, bu ay kendi muayenehanesini açtı.4.5 aylık oğlumla 2. Ayından sonra devam ediyoruz. Çok memnunuz. Daha önce Vitale de doğum yaptığım için oraya gitmiştik ancak ordan memnun kalmadım.
Elifsenaannesi Serife3304 vitale kadın doğum Hastanesi’nde dogum yaptım bebeğim dogdundan beri hep prof Salih kalay götürdüm eside çocuk doktoru ilgili kolik sorunu vardı önce bizi sakinlestirdi aşamalarını anllati herhangi sorun olduğunda whatsaptan konuştuk güler yüzlü iyi doktor diye bilirim
Trkanmete Serife3304 kesinlikle nedim doğan kendi muayenehanesi var. Muayene ücreti biraz fazla ancak her konuda çok iyi.
mucizebaby Ata0905 merhaba sizden bir ricam olacak bebeğim in doktoru Tuğçe hanım bir kez gittik yeni doğum yaptığım için ve kartını kaybettim şu an ona sormam gereken bir şey var birdahaki randevu 15 gün sonra aklıma burası geldi bana nosunu verirseniz çok memnun olurum