Slvr 3 aylık bebeğime günde 3 defa 4 er damla veriyorum sizce fazlami kutunun üstünde 2 defa yazıyor ama bize fayda etmiyor 2 kere
ikizannesii01 Slvr ben o damlayı aldım baktım üzerinde 3 yaşından büyük çocuklar için yazıyordu götürdüm geri verdim
selamas Slvr ben kullanıyorum. Sabah akşam 2 şer damla. Ama doktorum şişe bitince bırakabilirsin artık dedi. 3 aylığız
Reyhan5555 Slvr bizde aldık günde 4 defa 4 damla çay kaşığına damlatıp içirin faydalı olur biz faydasını baya görüyoruz saatlerdir mışıl mışıl yatiyo
Slvr ikizannesii01 evet 3 yaş yazıyor eczanede alirken bende sordum bir sakıncası yok dedi eczaci bende kullandim çok gazimiz oldgunu icin
Slvr Yigitahmedim doktor metsil yazdı en son gittiğimde o da bizde ise yaramadı sonra da ben gidemedim
Yigitahmedim Slvr devamlı gittiğiniz bir hastane varsa o doktoru arayıp danışarak vermeniz daha uygun olur diye düşünüyorum
SerapBayram Bende aldım 1 ay 22 günlüğüz ama çok faydasını görmedim onu verince daha çok kasıyor kendini vermiyorum oyüzden bide bio gaia kullanıyoruz ama hala gazı var geçirmiyor bi türlü napıcağımı bilmyrm vallahi
Slvr SerapBayram Allah yardımcıniz olsun çok huysuzsa farklı gaz damalarini deneyin belki başkasi fayda eder
Slvr Reyhan5555 aslında fayda ediyor mu bende anlamadim aglamasi yok ama kasıyor kendi uykudan kalkiyor sürekli