Kızım 4 aylık sütüm yetmedi 2. Ayda mamaya başladık memeyi bırakmasın diye kaşık biberonla veriyorum mamayı ama babasına bıraktığımda kaşık biberonu kullanamıyor normal biberon veriyor kaşığa döndüğümde çok sinirleniyor normal biberon istiyor ama memeyle sorunu yok şimdilik kaşığı braksam normal biberonla devam etsem memeyi bırakır mı hala tehlike devam eder mi zorla kaşıkla mı vereyim