Busraazra 5aylık bebeğim sadece mama ile besliyorum.Fakat son 1 haftadır mama içmiyor.Sürekli diliyle itiyor.Aynı sorunu yaşayan var mı?
iremceren Busraazra atak haftası bitti mi? Diş çıkarma belirtileri vR mı? Bu ikisi genelde iştahsızlık yapabilir, bizde öyle olmuştu ❤️
Busraazra iremceren iremceren eli sürekli ağzında 🤦🏼♀️Atak haftasında mı bilmiyorum 😔ama çok yıpratıcı mama değiştirdim yine aynı