Asli123 Merhaba! Güzel anneler. Başlıktan da anlaşıldığı gibi bebeklerinize yaş günü kostümü yaptırıp da memnun kaldığınıZ sayfaları benmke de paylaşır mısınız ? Şimdiden teşekkür ederim