Hazalperi ben 3 aylıkken vermeye başladım ilk iki ay önermiyorlar meme reddi olmasın diye ama 3. Ayda verdiğime bile pişmanım keşke hiç vermeseydim şu an 15 aylık 10 gündür vermiyorum bıraktırdım çocuğun hiç
iştahı yoktu şimdi ara öğünler de dahil verdiğimi yiyor çok şükür emzik onu oyalıyormuş Tokluk hissi veriyor sanırım 6. Ayından beri savaşıyorduk yeni yeni düzene giriyor çok şükür 🙏🏻