ilkgozagrimmmm benim bebeğimin gece uyumasında hiç bir zaman sorun olmadı. Kolik bebekti, gündüzleri sallamaktan yoruluyordum, ama ona rağmen gündüzleri üç saat uyurdu, geceleri de sabaha kadar uyuyordu. Yani burda çok okuyorum öyle yorunlar gazlı bebekler uyumuyor diyr. Ama valla brnim bebeğim gazlı ve kolik olmasına rağmen uykusu iyiydi. Yani ebeye sormuştum ben vermeyi uygun görmüştü. Bazı doktorlar bazı ebeler önermez, ama bazıları da sorun görmez. Yani ben veriyordum, tabi ilaçlarımız da vardı. Saati saatine veriyordum. Sonuç 3 hafta sürdü. İki aylıkken bizde her şey bitmişdi. Şu an 4 aylığız ve atak dönemindeyiz