Bizimde 4. Ay aşısını vurulunca güncelleme gelmiş gibi oldu çocuğa, aynı dediğiniz gibi uyku falan kalmadı son çare yanıma yatırmaya başladım, öyle uyuyor ayakları bana değince deliksiz 4,5 saat uyuyor🥰 pek iyi bir çözüm değil belki ama son çare böyle yaptık