Oglumteksebebim Kızlar merhaba, 5 aylık oğlum (32. Hatada doğan pramütüre bebek) kucağımdayken boynunu tutabiliyo ama yüz üstü yatırınca çok az kaldırıyo onuda zorlanarak yapıyo sizce doktora gitmwli miyiz
laktas Oglumteksebebim bilimsel bi kanıta dayanarak söylemiyorum ama biraz tutabiliyorsa er geç tutacaktır. Bi sorun olsa hiç tutamaz zaten.
Papatyaseverr Oglumteksebebim şimdiye kadar hiç doktora götürmediniz mi muayene kilo kontrolü falan için o muayenelerde bakıyorlar çünkü kafasını kaldırıyor mu diye,getirdiyseniz mutlaka kontrol etmiştir doktorunuz birşey olsa söylerdi diye düşünüyorum
Oglumteksebebim Woody kıyameti koparıyo😅hayır işin tuhaf tarafı kğvezdeyken genelde yüz üstü yatıyodu alışık olması lazım ama hiç sevmiyor
Woody Oglumteksebebim zorlandığı içindir. İntermette tummu time altiviteleri var. Özellikle pinterestte. Belki öyle oyalanır
Oglumteksebebim Woody incelerkn birşey dikkatimi çekti yastık gibi şeylerle gögsünü desteklemişler bn hiç öyle yapmıyodm yanlış mı yapıyom acaba bn direk yere çarşaf serip koyuyorum 🤔
Woody Oglumteksebebim valla bennde öyle yapıyorum aslında. Plates topuna koyan bile var ama.. Nasıl eğlenirlerse sanırım 😀