Merhabalar sevgili anneler 13 günlük olduk.Bebek gayet güzel emiyor refleksi iyi ancak doymadigini hissediyorum.sutu sagdigim da ise tek göğüsten 30 35 CC arası geliyor.Sezeryan olduğu için biraz geç geldi.Ve sarılık tehlikemiz olduğu için günde 2 3 kez 30 cc mama veriyorum.Sizce mamayı kaç saatte bir ve ne kadar cc vermeliyim.Cisli ve kakali bez kontrolü yapıyorum.