gknrylmaz Bebeğim 1 haftadır akşam saatleri çok ağlıyo, kolik belirtilerine baktım. Gaz sancısı vs hiç bi belirti yok sizce neden ağlıyor olabilir 🥺
TalentedMom gknrylmaz kaç aylık gaz sancıları genelde akşam daha da şiddetlenir bizim öyleydi kolik değildi ama gazlı bir bebekti
Umay_ gknrylmaz Aksam saatlerinde bebek yorulmuş oluyor. Günün yorgunluğunu da ağlayarak atıyor. Gazi falan da arttiginda ağlama seviyesi akşamları en üst seviyeye çıkıyor. Gazını çıkarıp Beyaz gürültü ile sakinleştirmeye çalışın. Yarim kundakla da sakinlesiyorlar. Yani bacaklar serbest olacak şekilde. 3. Aydan sonra ağlamalar hafifliyor sabredin :)
TalentedMom gknrylmaz daha küçükmüş normal o saatlerde ağlamalarının artması dediğim gibi gaz sancısı vardır farklı bir duRum yok ise eğer bizim öyle geçmiştir 3 Aydan sonda rahatladım
meza Benimde kolikti her gün belirli saatlerde ağlardı 7. Ayına girdik kesti gaz yada karnı doymuyor olabilir