10 aylık bebeğimin 6 adet dişi var; 4 altta 2 üstte, ancak üstte çıkanlar yan kesiciler ( vampir gibi yani şu anda 😬 )
neyse konumuza geleyim…
İki saat önce sol ön diş etinde (henüz çıkmamış olan diş) büyük bir morluk keşfettik. Bir yere mi vurdu farketmedim diye içim içimi yedi ama baskı yapınca ağlamıyor, sanırım ağlardı çarpma nedenli olsaydı. Biraz Google dım dişi çıkarken olabilecek bir durum yazıyor ancak bu bayağı büyük bir morluk ve diğer dişlerini çıkartırken hiç böyle olmadı.
Bu durumu yaşayan var mı? Gerçekten normal mi yoksa diş çıkartamama gibi bir durum mu yaşıyor ( büyüklerin yirmilik çıkartırken yaşadıkları durumun benzeri gibi )
Sizce bir doktora danışmalı mıyım? Bir haftadır aşırı huzursuz ve geçmeyen bir gribi var, dolayısıyla diş sıkıntısı çektiğini tahmin etmiştim zaten. Ancak durumun ciddiyetini anlayabilmek istiyorum. Umarım açıklayıcı olmuştur yazım. Bilgisi olanlardan yorumlarını rica ediyorum🙏