Monephe 35 gün fırtınalı,kaoslu, ağlamalı zırlamalı ,tuvalete gidememe, yemek yapamama, temizlik yapamama ne dersen var 🤣🤣 5nci aya geçtik güneşli yanını göreceksiniz diyor şimdi her şeyi net gördükleri için odadan çıkınca yalnız kalınca ağlıyor tek kalamıyor hiç güneşli yanını göremedik hala atak gibi fırtınalı. ay 3 ay ne rahatmışız kendi odasına koyuyorduk kendi kendine gülüyordu oynuyordu oyuncaklara stickerlara bakarak. Şimdi koala gibiyiz hep kucağımda. Her bebekte aynısı olmuyor ama belki sizinkisi normal geçer