Baharas Bende senin gibiydim canım şuan 2 ay 18 günlüğüz neler denemedim. Bir sürü gaz ilacı içinden sap simplex iyi geldi hala kullanıyorum aç karnına sabah öğle akşam. Duş alırken karnına bebe yağı ile masaj yap karnının şişkinliği gidiyor ve rahatlıyor. Gazlı bebekler çarşafta sallanarak uyuyor ancak benim ki de öyle Salonun ortasına çingene beşiği aldık bir de onunla uyuyor. Her sabah kalktığında yada kaka yaparken zorlandığında ayaklarını hareket ettirdim spor yaptırdım. İnan hareketlenince çok iyi geliyor bağırsaklarına gaz da rahat çıkarıyor. Bebeğini müzik açıp dans ettir. Kaç aylık bilmiyorum ama ben 1,5 aylıkkenden beri bunu yapıyorum şuan müzik duyunca eller kollar hızlı hızlı hareket etmeye başlıyor. Ayrıca bize kiraz çekirdeği yastığı da çok iyi geldi sancısı olduğu zaman özellikle akşamları karnını doyuruyorum gazını çıkartıyorum. Çıkmazsa çok ısrar etmeden kiraz çekirdeğini göbeğine yerleştirip çarşafla sallıyorum hemen uyuyor yavrum. Ayaklarından çorabı eksik etme bir de. Oda gaz yapıyor. Çok uzun oldu ama bende çok çektiğim için yardımcı olabilirsem ne mutlu.