Mutlu1anne Bugün başladık emziğe ve sadece gece kullanmak istiyorum ama hiç bi fikrim yok. Emzikle uyuduğunda emziği kendi mi atıcak ağzından, yoksa uykuya daldığında ben mi çekeceğim? Gündüz de emmek ister mi, isterse napıcam? Yardım eder misiniz😇
Ozgebrar2019 Mutlu1anne Benim kızımda sadece uykuya dalarken emiyor gece ve gündüz. Gece iyice dalınca atıyor ağzından 🙂
Balkupummm Mutlu1anne uyurken aliyor sadece bende agladiginda durmadiginda falan vereyim sussun istiyorum ama almiyor 8 aylik hala kucak delisiyiz 🙂 gecede agzindan cikartiyor kendisi bu karari kendisi verdi ama benim bebis 4 ayliktan sonra baslamisti memeye
Mutlu1anne Ozgebrar2019 Bende sadece uykuya geçişte kullanmak istiyorum. uykuya dalacağını nerden biliyorsunuz? Gözlerinden mi ☺️ Yoksa düzenli uyku saatleri mi var?
Mutlu1anne Balkupummm bende sadece uykuya geçişte alsın istiyorum. Bizde iki aylığız Ama kararını o vericek sanırım
Ozgebrar2019 Mutlu1anne Her haliyle kendini belli ediyor kendisi 🤭 Hatta gece uykusunda emziği ağzından attığı zaman derin uykuya geçmiş olduğunu anlıyorum 😁
Ozgebrar2019 Mutlu1anne Muhtemelen açıkınca emziği atar ağzını falan şapırdatır veya hareketleri hızlanır