momofemir canım dış kapağının içinde bir kapak daha var elle ittiriyorsun bezi o içine düşüyor yay sistemi var evet özel poşeti var kutunun içinden çıkanı yerleştiriyorsun kapapın altına doldukça altta kesme bölgesi var ordan poşeti kesip düğüm atıyorsun yeni polet hazır oluyor normal çöp kovasıyla alakası yok baya güzel bir ürün kücükte sık yer kaplamıyor istediğin odada kullanabiliyorsun 😊