Canim benimde bebeğim de vardı ilk boyle basladi daha sonra su toplamaya ve kabuklanmaya basladi gerçekten çok kötü yara oldu yanı resmen. Bi cok kez krem kullandık kortizonlu kullandık gecti bırakınca tekrar çıkmaya başladı sonra alerjiye yönlendirdiler yumurta alerjimiz çıktı ve yemiyoruz suan yaklaşık 5 aydir bu çileyle uğraşıyorduk ve biodermanin atoderm kremini kullandık cok şükür yeni gecti 6 aylığız bilgi olsun belki ayni değildir ama olursa ilerde aklında bulunsun canim.