sbakici Merhaba arkadaşlar bebeğim 5 aylık ve bir süredir iki eliyle hızlı hızlı pat pat karnına vuruyor heyecanlanır gibi yapıp. Başta sevimli geliyordu ama tedirgin etmeye de başladı. Sizin bebeklerinizde de benzer davranışlar var mı?
Meltemasya sbakici benimde kızım yapıyordu bi kaç defa engelledim Şimdi de ayağıyla bana vuruyor 😃 Sevinçten yapıyor endişelenck bir şey değil bizimkide 6 ay 22 günlük
TubaEfe sbakici benm oğlum da 7ay 7 günlük o da yapıyor hoşlarına gidiyor galiba çok sert vurmadığı sürece müdahale etmiyorum
sbakici ikibebebiranne_ aynen altını açımca deliriyo heyecanlanıyomdaha çok vuruyo. Aşırı hateketli normalde de
Hayat63 sbakici aynı benim kızım bende çok korkuyordum neden yapıyor acaba bi süre sonra bıraktı zaten normal yani
Nurtenn4161 sbakici benim kızım 2 buçuk aylık ve hadi kızım diyince heyecanlanıp yapıyo normaldir diye düşünüyorum 😂
Birgul sbakici ay canimmmm bizde oyleydik smdi 6bucuk ayligiz yapmiyo.hatta diyodum cocugum goril gibi neden vuruyosun kendine😅