5253 Ne kadar süre olduğuna bağlı.Benim arkadaşım emiyormuş 6-7 yaşına kadar, parmağının biri ince biri kalın.Kızı da şimdi 5 yaşında hala parmak emiyor maalesef vazgeçmedi.Baş parmağının biri daha kalın ve diş yapısı bozuldu,doktor sürekli parmak emdiği için demiş.Eğer çok ufaksa bence oyalayıp unutturabilirsiniz,mutlaka yolu vardır🙏🏻