T-1234 öncelikle geçmiş olsın, annem pozitif, bizde ailecek karantinadayız. Bu süreçte görüştüğüm hr sağlık çalışnı bebeklerin daha az riskli olduğunu biz fark etmeden antikor üretip atlatabileceğini ve 18 yaş altında şu an ilaç tedavisi uygulanmadığıbı söyledi. Bir arkadaşımızda ailecek covid atlattı, bebekleri de pozitifti sadece 1 gün ateş olup ertesi gün normale dönmüştü endişe etmeyin hepimiz kısa sürede atlatırız inşallah