Heyanne merhabalar öncelikle şunu söylemeden edemeyeceğim hata etmişsiniz emzik ile....Ama zararın neresinden dönersek kardır bebeklerde deneyerek ancak anlayabiliyoruz deneme yanılma olmuş bırakın emsin o emdikçe sütünüz çoğalacak yapışık kalın suan bebeğiniz aslında size yeni bi şans veriyor sütünüzü arttırmak için bunun farkına varın birde bu doktorlar.....Banada ilk ay doktor aranıyorsa açtır dedi ve mama verdi
Oysa çocuğum alması gereken kilonun fazlasını almıştı ama ki kendi doktorum bana aç iken değil yapacağı tek şey emmek olduğu için sadece emerek zaman geçirecek dedi nitekim
Üç ayımız memede geçti uyku konusu ise gazı yoktur ama belki korkuyor ve memenizde olmak istiyordur tek güvenli yer sizsiniz onun için yada
Memede olmayı çok özlemiştir belki doya doya emsin ama zaten sürekli uyku düzeniniz değişecek Şuan Benim oğlum 8,5 aylık ek gıda alıyor uyumadan önce muhallebi veya gece maması hazırlayıp veriyorum
İki
Gögüsümü boşaltıyor ve uyuyor ama saat bası kalkıyor özellikle son beş gündür 🤦♀️ Doğru düzgün uyumuyor yani açlık ile alakası yok uyumamasının
Bişi
Daha verin doya
Doya emsin çünkü bir kaç ay sonra etrafa bakmaktan memede zaman geçireceği süre azalacak emzik konusuna
Gelince biZ emzik kullanmıyoruz qma siz kullanacaksanız eğer geceden geceye uykuya
Geçişte kullanın mesela