Geçecek sabredecek gücüm yok deme. Emin ol çoğumuz aynı yoldan geçtik ve geçiyoruz. Tam diyorum sabrım tükenmek üzere derin bir nefes alıyorum ve bı çocuğu dünyaya ben isteyerek getirdim bu onun seçimi değildi diyorum ve düşünüyorum onca annesiz olan çaresiz bebekleri vicdanım sızlıyor duygularım sıfırlanıyor